Thursday, November 15, 2012

Broken your wings & you've lost your demon

Really did you ever feel that you are more complicated that you migh think ?
Did you ever feel that you are not alone with your entity ? ,That you have your demon as your second self.
I do sometimes.
I think that everyone has a second self.
When you do something wrong,something that you regret,you feel maybe disapointed , alitlle bit sad,and you blame your self about,you blame your ego,as part of you,
Friends of mine , older & wiser than me,keeps telling me the risc of introversion.
Do not turn to it,try to broken your wings and get lost your demon.
I know that is not easy at all.But take your chance and try...


Αληθεια,εχετε νιωσει ποτε οτι ειστε περισσοτερο πολυπλοκοι απο οτι ισως νομιζατε ?
Εχετε νιωσει ποτε οτι δεν ειστε μονοι,εσεις και η οντοτητα σας ?
Οτι εχετε ενα δαιμονιο σαν το δευτερο εγω σας ?
Προσωπικα το εχω νιωσει.
Πιστευω οτι ολοι εχουμε το δευτερο εγω μας.
Οταν σφαλουμε σε κατι η κανουμε κατι που αργοτερα θα μετανιωσουμε,αισθανομαστε απογοητευση προς στιγμην,ισως αργοτερα και λιγο λυπημενοι,κατηγορουμαι τον ευατο μας,το δευτερο εγω μας...
Φιλοι μου μεγαλυτεροι και σοφοτεροι,τονιζουν συχνα το ρισκο της εσωστρεφειας,οταν τινει να επικρατει σ'αυτες τις περιπτωσεις
Μην στραφειτε προς τα εκει,προσπαθηστε να σπασετε τα φτερα και να απαλλαγειτε απο το δευτερο εγω σας ...
Γνωριζω οτι δεν ειναι καθολου ευκολο,αλλα αδραξτε την ευκαιρια και τουλαχιστον προσπαθηστε...





 

2 comments: